Sep 30, 2010

It's all Greek to Me 読みたいです!

It's All Greek to Me (The Time Warp Trio No. 8)
It's All Greek to Me (The Time Warp Trio No. 8) I'm a bit busy to play with my new toy, kindle, and I'm way behind my routine to read some blogs I'm trying to follow on Google Reader.
After several days of interval, I visited one of frequently visiting blogs, Terry's LEfF , and noticed he's attached this picture for his latest entry about often used English expression: "it's all Greek to me."

Then I checked it on Amazon if I can buy one, but the book is already out of stock.
Does anyone out there have this book? If you do, please let me read it.

どなたか、私にこれを読ませてやってください。time warp trioです。
酒井研究室にあったりする?

4 comments:

Sunny said...

初めまして。
わたしもこのシリーズを読み始めたばかりですが、デザイン違いでよければ、紀伊国屋書店BookWebにありました。
円高なのでとても助かっています。

Himawari said...

デザイン変更の時に新古書屋で纏め買いしたのに、実家にこのシリーズ全部あります。送ってもらう中に入ってるかな?もしあったらお貸しします~。

Mrs. Malone said...

Sunnyさん、いらっしゃいませ。
よろしくお願いします&情報ありがとうございました!

久しぶりに紀伊國屋みてきました。児童書はあまり買わなくなったのですが、500円をきっているのですね!以前は、これぐらいの薄い児童書でも、600円ぐらいじゃなかったかな?円高は、うれしいですね。でもでも油断すると、とんでもないことに・・・。

今回は、ラッキーなことに、同じくコメントをくださったタドキストさんから、借りることが出来るかも?!

Mrs. Malone said...

Himawariさん、どうも!
新古書屋・・・は、使ったことないです。そして、シリーズ全部・・・。
急ぎませんので、お荷物から出てきたときには、どうぞお貸しくださいませ!

この本を記事にしたおかげで、本のことだけでなく、Youtubeにアニメもあるよって、教えてもらいました。